Váš nákupní košík je prázdný
image
Melitta - doplňky pro kávovary
Swirl - vše okolo úklidu
PrimaPack - kuchyně a úklid
Toppits - pomůcky do kuchyně
BASE - sáčky do vysavačů
Frosch - ekologická drogerie
Erdal - péče o obuv
Emsal a Tuba - údržba podlah
Kronstar - speciální čističe
Rorax - čištění odpadů
Výprodej
image
image

image

 

 

VŠE O NÁKUPU NA ESHOPU

 

 

 

 


Objednávka zboží


Zboží na našem e-shopu nabízíme k prodeji velkoobchodníkům i konečným spotřebitelům. 

V České republice doručujeme velkoobchodníkům i konečným spotřebitelům, na Slovensku doručujeme pouze velkoobchodníkům. 

 

Velkoobchodníci mohou využít možnost registrace do eshopu, jejíž výhodou je pravidelné zasílání výhodných velkoobchodních nabídek a slev. Podmínkou velkoobchodního nákupu je objednávání celých kartonů a ne jen jednotlivých kusů.

Svoji žádost o registraci vyplňte prosím pomocí formuláře, který najdete zde. Po ověření Vaší žádosti Vám na Váš e-mail odešleme přihlašovací jméno a heslo.

 

Kde zjistím stav objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás informujeme zprávami zasílanými na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Aktuální stav objednávky můžete také zjistit na e-shopu po přihlášení ve svém účtu.

 

Mohu učinit změnu v již odeslané objednávce?

Pokud nebyla objednávka ještě vyřízena, pokusíme se Vám s Vaším požadavkem na změnu vyjít vstříc. Svůj požadavek prosím pište neprodleně na e-mail: martin.janeta@melitta.cz.

 

Doprava a doručení

 

a) Doručování v rámci ČR: Máme-li zboží skladem, doručujeme do 2-3 pracovních dnů. Přepravce Vás po převzetí zboží k doručení bude informovat e-mailem a SMS zprávami o datu a době doručení zásilky.

  • Objednávky nižší než 3000 Kč v nákupních cenách doručujeme za cenu 110 Kč vč. DPH.
  • Objednávky v minimální hodnotě 3000 Kč v nákupních cenách doručujeme zdarma.
  • Osobní odběr není možný.

 

b) Doručování do SR: Máme-li zboží skladem, doručujeme do 4 pracovních dnů. Přepravce Vás po převzetí zboží k doručení bude informovat prostřednictvím e-mailu a SMS o datu a době doručení.

 

  • Objednávky nižší než 110 EUR v nákupních cenách doručujeme za cenu 10 EUR vč. DPH.
  • Objednávky v minimální hodnotě 110 EUR v nákupních cenách doručujeme zdarma.
  • Osobní odběr není možný.

 

Máte potíže s dodáním zásilky?

Naší snahou je co nejrychlejší a bezvadná expedice zboží, které jste si objednali. I tak ale mohou při přepravě nastat potíže (zpoždění dodávky, ztráta zásilky během přepravy, poškozená zásilka). V takovém případě nás neprodleně kontaktujte na telefonu 271 773 779 (v pracovních dnech mezi 9.-17.hodinou) nebo nám napište na martin.janeta@melitta.cz.

 

Možnosti platby


Objednané zboží můžete zaplatit následujícími dvěma způsoby:

 

1. Dobírkou při převzetí zboží

a) Doručování v rámci ČR: Cena dobírky je 29 Kč a připočítává se k ceně dopravného. Částku uhradíte v hotovosti pracovníkovi přepravní služby při převzetí zásilky.

b) Doručování v rámci SR: Cena dobírky je již zahrnuta v ceně dopravného (viz "Doprava a doručení" výše).

 

2. Převodem na účet

a) Platby v rámci ČR:

  • název a adresa banky: UniCredit Bank Czech Republic a.s., Na Příkopě 858/20, 111 21 Praha 1
  • číslo účtu: 46514015/2700
  • IČO: 25601211
  • DIČ: CZ-2561211
  • zápis v Obchodním rejstříku u Městského soudu, oddíl C, vložka 53867

 

b) Platby ze zahraničí do banky v ČR:

  • SWIFT (BIC): BACXCZPP
  • IBAN: CZ8627000000000046514015
  • GLN Melitta: 8594059380005

 

c) Platby v rámci SR:

  • název a adresa banky: UniCredit Bank Slovakia a.s., Šancová 1/A, 813 33, Bratislava
  • číslo účtu: 1371085001/1111

 

d) Platby ze zahraničí do banky v SR:

  • SWIFT (BIC): UNCRSKBX
  • IBAN: SK6611110000001371085001

 

 

Elektronické faktury

 

Daňový doklad zasíláme automaticky e-mailem zpravidla jeden den před doručením zboží. Pokud byste ho přesto neobdrželi, vyžádejte si ho, prosím, na adrese martin.janeta@melitta.cz. Do mailu uveďte číslo a datum objednávky.

 

 

 Vrácení zboží

 

Pokud jste koncový spotřebitel, máte právo na vrácení zboží do 14 dnů od data nákupu a to bez udání důvodu. Kupní smlouva vzniká převzetím zboží spotřebitelem. Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Vrátit lze jen nepoškozené, nepoužívané zboží v originálním obalu s veškerým dodaným příslušenstvím a dokumentací.

 

Prohlášení o odstoupení od smlouvy

Sdělení o odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy nám zašlete elektronicky na adresu martin.janeta@melitta.cz. Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Končí-li 14denní lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Prohlášení o odstoupení od smlouvy je možné také přiložit přímo ke zboží, které vracíte. Dovolujeme si Vás upozornit, že je nutné dodržet níže uvedený postup pro vrácení zboží.

 

Postup vrácení zboží

Po odeslání prohlášení o odstoupení je potřeba zakoupené zboží neprodleně odeslat na adresu:

 

DHL Supply Chain s.r.o.
Loděnická 963
691 23 Pohořelice

 

Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. K vrácenému zboží vždy přiložte nákupní doklad, který jste při nákupu obdrželi na svou e-mailovou adresu, poštou nebo si jej můžete také stáhnout po přihlášení na e-shopu ve svém účtu. Nákupní doklad je důležitý pro určení data nákupu.

Peníze za vrácené zboží a dopravu zboží k Vám (pokud byla účtována) zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od doručení zboží do našeho skladu. Náklady na přepravu vráceného zboží k dodavateli jsou na straně kupujícího.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

Pro zákazníky z České republiky:

  • V případě, že dojde mezi Melittou ČR s.r.o. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: www.adr.coi.cz.

 

Pro zákazníky ze Slovenské republiky:

  • V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so sposobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ARS) podľa §12 zákona č.391/2015 Z.z., a to subjektu ARS, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia alebo oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname ARS, vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
  • Spotrebiteľ može podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  • ARS može využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. ARS sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. ARS sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS može od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD A POZÁRUČNÍ SERVIS

 

Ačkoli věnujeme výrobě našich produktů maximální péči, může se stát, že se setkáte s vadou zakoupeného výrobku. Abychom Vám maximálně usnadnili řešení takové situace, přinášíme Vám přehledný návod, jak v takovém případě postupovat. Z následující nabídky si vyberte typ výrobku, který vlastníte, a přečtěte si postup jeho reklamace.

 

1. Plnoautomatické kávovary Melitta Caffeo

Na plnoautomatické kávovary Melitta Caffeo je poskytována záruční lhůta 24 měsíců od data nákupu koncovým spotřebitelem nebo 7000 cyklů přípravy kávy, podle toho, co nastane dříve. Pokud je plnoautomatický kávovar zakoupen právnickou osobou, činí záruční lhůta dle obchodního zákoníku 12 měsíců od data nákupu nebo 7000 cyklů přípravy kávy, podle toho, co nastane dříve. Záruční servis kávovarů Melitta Caffeo je realizován tzv. pick-up formou – Melitta ČR bezplatně vyzvedává po dohodě se zákazníkem vadný kávovar na adrese udané zákazníkem na území České republiky nebo Slovenska a po opravě jej bezplatně dováží zpět. zákazníkovi.

Postup reklamace:
a) V případě problémů s kávovarem zavolejte, prosím, na servisní linku Melitta: 800 606 806 (bezplatné volání z ČR) nebo 0800 606 806 (bezplatné volání ze SR) a zanechte na záznamníku své jméno, telefonní číslo a typ reklamovaného přístroje. Operátor Vás poté zkontaktuje nejpozději následující pracovní den.
b) Operátor se pokusí identifikovat příčinu problému, případně problém odstranit radou po telefonu. Pokud potíže není možné odstranit po telefonu, operátor Vás vyzve ke sdělení adresy, na které je možné kávovar vyzvednout a dohodne s Vámi datum vyzvednutí.
c) Kávovar je nutné zabalit do adekvátního (ideálně originálního) obalu a přiložit k němu nákupní doklad (fakturu, účtenku) s čitelným uvedením názvu modelu, data nákupu, jména prodejce, dále popis závady a Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, telefon a e-mail).
d) Po této dohodě k Vám operátor vyšle přepravní službu, která dopraví přístroj do servisního střediska a opravený přístroj Vám v nejkratší možné době přiveze zpět.

POZOR - přístroj není možné zaslat přímo do servisního střediska bez dohody s operátorem! Děkujeme za pochopení.

Plnoautomatický kávovar samozřejmě můžete zavézt i do prodejny, kde byl zakoupen. Prodejce pak bude postupovat podle výše popsaného postupu. Tuto variantu reklamace Vám však nedoporučujeme, protože není pro Vás tak pohodlná jako standardní postup s vyzvednutím přístroje na Vaší adrese a také je pro Vás delší a nákladnější o cestu Vašeho kávovaru na prodejnu, kde byl zakoupen. 

 

2. Překapávače kávy, rychlovarné konvice a zpěňovače mléka Melitta
Na překapávače, rychlovarné konvice a zpěňovače mléka Melitta je poskytována záruční lhůta 24 měsíců od data nákupu koncovým spotřebitelem. Pokud je výrobek zakoupen právnickou osobou, činí záruční lhůta dle obchodního zákoníku 12 měsíců od data prodeje.

Postup reklamace:
a) V případě problémů s překapávačem kávy, rychlovarnou konvicí nebo zpěňovačem ml nebo zpěňovačem mléka zavolejte, prosím, na servisní linku Melitta, telefonní číslo 800 606 806 (bezplatné volání z ČR) nebo 0800 606 806 (bezplatné volání ze SR) a zanechte na záznamíku své jméno, telefonní číslo a typ reklamovaného přístroje. Operátor Vás poté zkontaktuje nejpozději následující pracovní den.
b) Operátor se pokusí identifikovat příčinu problému, případně problém odstranit radou po telefonu. Pokud potíže není možné odstranit po telefonu, operátor Vás vyzve k zaslání přístroje do servisního střediska Melitta nebo místa prodeje.
c) Přístroj je nutné zabalit do adekvátního (ideálně originálního) obalu a přiložit k němu nákupní doklad (fakturu, účtenku) s čitelným uvedením názvu modelu, data nákupu, jména prodejce, dále popis závady a Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, telefon a e-mail). Náklady na dopravu do servisu nebo na prodejnu hradíte Vy.
d) V co nejkratším termínu bude provedena oprava a zaslání Vašeho přístroje zpět. Náklady na dopravu zpět hradí Melitta.

 

3. Výrobky Swirl, Tottpits, PrimaPack, Frosch, Kronstar, Erdal, Tuba, Emsak, Tofix a Rorax
Pokud máte jakékoli potíže s výrobky výše uvedených značek, zašlete nám název výrobku, datum jeho nákupu (z účtenky nebo faktury), stručný popis závady a kontakt na Vás (e-mail a telefon) na náš kontaktní email: zakaznicky.servis@melitta.cz nebo na adresu:  Melitta ČR s.r.o., reklamace, Radlická 1/19, 150 00 Praha 5. Nejpozději do dvou pracovních dnů Vás budeme ohledně reklamace kontaktovat.

 

POZÁRUČNÍ SERVIS PLNOAUTOMATICKÝCH ESPRESS MELITTA CAFFEO

Pozáruční servis plnoautomatických espress Melitta Caffeo zajišťuje pro ČR a SR společnost Bels s.r.o., kontaktní telefon pro pozáruční opravy je +420 261 218 480 (pracovní dny od 9 do 18 hodin, v pátek do 17 hodin), e-mail praha@bels.cz. Zákazníkům nabízí tyto služby:

1. Pozáruční oprava plnoautomatického espressa Melitta Caffeo (modely Solo, Solo&Milk, Lattea, Bistro, Lounge, CI, Gourmet a novější).
a. Pozáruční oprava je zajišťována za paušální cenu 950 Kč bez DPH (nebo ekvivalent v € dle aktuálního kurzu pro slovenské zákazníky). Tato cena zahrnuje opravu závad udaných zákazníkem, update firmware přístroje na nejnovější verzi, celkové vyčištění vnitřku přístroje před odesláním, celkový test funkčnosti a v zimním období také odvodnění přístroje před odesláním zpět. Pokud se závada neprojeví, případně byla za závadu uživatelem považována běžná funkce přístroje nebo došlo k nesprávné obsluze přístroje, je společnost Bels s.r.o. oprávněna účtovat za provedené úkony poplatek 500 Kč bez DPH (nebo ekvivalent v € dle aktuálního kurzu pro slovenské zákazníky). Ceny nezahrnují dopravu do servisu a zpět k zákazníkovi a použité náhradní díly.

2. Diagnostika plnoautomatického espressa Melitta Caffeo (modely Solo, Solo&Milk, Lattea, Bistro, Lounge, CI, Gourmet a novější).
a. Pokud si zákazník vyžádá pouze diagnostiku (zjištění závady přístroje), bude mu účtován poplatek 500 Kč bez DPH (nebo ekvivalent v € dle aktuálního kurzu pro slovenské zákazníky). Cena nezahrnuje dopravu do servisu a zpět k zákazníkovi.

3. Dodání náhradního příslušenství
a. Společnost Bels s.r.o. je dodavatelem náhradního příslušenství k plnoautomatickým kávovarům Melitta. Příslušenstvím se rozumí vnější a vnitřní součásti, vyměnitelné uživatelem bez potřeby speciálních nástrojů a znalostí. Jedná se např. o náhradní nádržky na vodu, odkapávací misky, misky na kávové puky, spařovací jednotky apod.. Informaci o ceně konkrétního příslušenství a ceně dopravy Vám podáme na telefonním čísle +420 261 218 480 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@melitta.cz.


POZÁRUČNÍ SERVIS PŘEKAPÁVAČŮ KÁVY MELITTA

1. Dodání náhradních konviček
a. Informaci o ceně náhradní konvičky k Vašemu překapávači Melitta a ceně dopravy Vám podáme na telefonním čísle +420 222 581 713 nebo na e-mailu zakaznicky.servis@melitta.cz.

 

 

V Praze 14. února 2017

Tento reklamační řád vydala společnost

Melitta ČR s.r.o.
Radlická 1/19
150 00 Praha 5
IČ 25601211
DIČ CZ25601211
Tel: 222 581 713
E-mail: office@melitta.cz

image